wandeling struchter boys. - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Bart en Mike Konings - WaarBenJij.nu wandeling struchter boys. - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Bart en Mike Konings - WaarBenJij.nu

wandeling struchter boys.

Blijf op de hoogte en volg Bart en Mike

02 Augustus 2015 | Nederland, Schin op Geul

vandaag voor dag en dauw uit de veren. Om 7.00 uur starten we een wandeling georganiseerd door de struchter boys (voetbal vereniging schin op geul). We hebben vorig jaar al een keer een wandeling van hen gedaan, en die was heel goed bevallen.

Vandaag lopen we 21km door het limburgse heuvelland. Het weer is goed, maar tegen de middag te warm, het wordt dus een ochtend wandeling. Het is genieten van de mooie paden de mooie natuur, de rust om je heen en de geluiden uit de verte, de natuur ontwaakt langzaam. In de verte loeit een koe de nieuwe ochtend aan. Vlakbij zingt een vogeltje, zijn voor hem bekende deun, ik geniet!!!!

Lopend boven op een heuvel tussen koren door, bekruipt ons al een beetje het camino- gevoel, zo moet het ongeveer zijn straks. De zon die op komt, kiezelige zandpaden tussen koren door die zich kilometers ver tussen heuvelen door slingerd. Vandaag test ik ook mijn nieuwe broek. Maar eigenlijk weet ik al dat hij als gegoten zit.

om 11.00 uur precies ronden we onze wandeling af. Pfffff nu lusten we wel een koud biertje. We nemen plaats op een lekker terrasje waar het nog rustig is, en worden verrast door de stoomtrein die in de verte van het station vertrekt, en recht voor ons door een bonte stoet clasic cars, en tjonge daar zitten wat mooie tussen zeg.

Ik zeg tegen Mike; "Als we ooit een grote prijs in de loterij winnen, dan wil ik ook zo'n mooie klasieker".
Als het biertje op is en de bonte stoet voorbij is lopen we naar de auto om weer huiswaarts te keren.

Wat een schitterende ochtend, en wat is het leven mooi.

  • 29 September 2015 - 15:51

    Zus Astrid:

    oh jongens,ik geniet nu al van jullie verhalen en dan moet het allemaal nog beginnen....alhoewel jullie goed bezig zijn met oefenen.Wij gaan jullie overal volgen al die weken en ik beloof dat ik in Santiago klaar sta om jullie op te vangen. We genieten van alle voorpret en wij wensen jullie heeeel veel succes met dit grandioze uitdaging

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart en Mike

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 34046

Voorgaande reizen:

23 April 2016 - 13 Juni 2016

Op Weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: