Nog 11 weken te gaan - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Bart en Mike Konings - WaarBenJij.nu Nog 11 weken te gaan - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Bart en Mike Konings - WaarBenJij.nu

Nog 11 weken te gaan

Blijf op de hoogte en volg Bart en Mike

05 Februari 2016 | Nederland, Helmond

Het aftellen is begonnen. Nog 11 weken te gaan. Zaterdag 24 april 2016 is onze grote dag. We hebben op een paar kleine dingen na, alles bij elkaar, zelfs de quasimodo regenponcho tegen het slechte weer. In maart zullen we voorlopig voor de laatste keer onze lievelingszaak De Zwerfkei in Woerden bezoeken voor o.a. een zakmes en nog wat praktische dingen. Onze globale dagplanning met de dagetappes is klaar en volgende week kunnen we de treintickets gaan boeken. We hebben besloten om met de trein naar Zuid Frankrijk te gaan. Omdat we 7 weken "back to basic" gaan, gaan we het nog even luxe doen en reizen 1st class met de Thalys naar Parijs waar we overstappen op de 1st class TGV naar Bayonne. Vanuit daar zullen we nog een uur verder reizen naar ons vertrekpunt: St. Jean Pied de Port.

• 14 Februari 2016 - 21:35

Dick En Elly:

Ha jongens, zo gaaf.....We zijn in die tijd zelf ook weg maar willen alles weten.
    Liefs van ons

• 17 Februari 2016 - 10:41

Patries:

Klinkt goed allemaal!
    Ik ga het volgen:-)!!!

• 17 Februari 2016 - 19:05

Henny:

Het aftellen is inderdaad begonnen.
    Heel veel succes, en ik ga het volgen met veel plezier :-)

• 18 Februari 2016 - 20:06

Paantje:

Mooi, Spannend...ik ga jullie volgen!
    De voorpret is al geweldig.

• 20 Februari 2016 - 08:17

Astrid:

En zo kunnen we als thuisfront jullie toch mooi volgen.
    Fijn!!!

• 27 Februari 2016 - 14:24

Hetty:

wat een mooie uitdaging! Het kan alleen maar veel goeds brengen!
    Ik word een trouwe volger!

• 01 Maart 2016 - 12:42

Jacq:

Leuk dat we jullie zo kunnen stalken