Het aftellen is begonnen....... - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Bart en Mike Konings - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen....... - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Bart en Mike Konings - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen.......

Blijf op de hoogte en volg Bart en Mike

15 April 2016 | Nederland, Helmond

Het aftellen is begonnen.......nog een weekje en dan is het zover. 3 jaar geleden is het idee ontstaan en nu is het zover. We zijn er helemaal klaar voor... voor ons kan het nu niet snel genoeg meer gaan. Onvoorstelbaar dat we over ruim een week al aan de wandel zijn. De rugzakken staan klaar, het huis is gereed en onze staat te wachten op onze tijdelijke oppas, ook fijn te weten dat je huis lekker bewoond wordt en dat er in geleefd wordt.

Dank alvast iedereen voor de berichtjes hier die ervoor gezorgd hebben dat onze voorpret alleen nog maar meer werd. We zullen ons blog regelmatig updaten vanuit Spanje over ons reilen en zeilen daar.

Adios y hasta luega!

• 15 April 2016 - 20:54

Henny Aarts:

Veel succes en vooral veel plezier
    Groetjes Henny en Gerry

• 16 April 2016 - 21:57

Hetty:

Super, jullie hebben je heel goed voorbereidt! (Zoals ik je ken Bart!)
    Lekker slapen de laatste week! Nog extra vitamientjes nemen. Ik zwaai jullie volgende week zaterdag digitaal uit! Hoe laat vertrekken jullie Bart en Mike?

• 17 April 2016 - 21:18

Astrid:

Wij tellen mee af....
    En Ook naar de dag van aankomst...in santiago.
    Geniet nu nog van deze dagen hier en succes met werken en overdrachten deze week.

• 17 April 2016 - 23:45

Helen And Thomas:

Good luck. May your blisters be few! Have a wonderful time.

• 18 April 2016 - 08:22

Ben Sijben:

Veel Succes,

Groetjes Ben

• 18 April 2016 - 09:49

Dick En Elly Van Der Vaart:

Lieve Mike en Bart,

Wat ongelooflijk spannen allemaal. Een groot avontuur. Wij beginnen aan onze Camino op 6 mei, zullen jullie niet ontmoeten maar als we WiFi hebben zullen we zoveel mee proberen te genieten van jullie ervaringen en belevenissen. Wij zullen geen blog bijhouden maar het lijkt me super om tzt een avond te plannen en samen hopelijk na te genieten van jullie en onze ervaringen.

We appen van de week nog een keer.

Buen Camino! en heel veel liefs van ons

• 19 April 2016 - 08:54

Vera:

Hey Neefje en Mike!
    Wat ontzettend stoer dat jullie dit gaan doen ! Heel veel suc6 en heel veel plezier en mooie ontmoetingen !

Grtz Vera

• 21 April 2016 - 08:19

Margreet En An:

Jongens,

Heel veel succes maar ook plezier toegewenst!!

• 21 April 2016 - 12:40

Sonja:

Nog 1 nachtje slapen.... en dan gaan jullie alvast op weg naar jullie startpunt!! Heel veel plezier gewenst alvast en te gekke weken gewenst!!

• 21 April 2016 - 19:52

Monique Klompen:

Hoi Bart en Mike

Heel veel succes en heel veel plezier.
    Zie jullie in Santiago de Compostella.

Groetjes Hennie en Monique Klompen

• 22 April 2016 - 19:06

Gonnie Sijben:

Wij wensen jullie heel veel succes! Wat een avontuur..! Geniet ervan samen en maak er een onvergetelijke reis van!!

Grtjs Jan Gonnie Karlijn Frank Tim Mieke en Ben

• 23 April 2016 - 07:29

Reneeke:

go go goooooooooooooooo ! 1ste stap dag vandaag !!! smeer jullie beentjes maar goed in !!!! <3

• 25 April 2016 - 22:05

Geno:

Hey Mike en Bart,
    Geniet van jullie avondtuur dat eindelijk is begonnen....

• 26 April 2016 - 08:18

Didi:

Heel veel succes en plezier!!!!!!!
    Maak er iets leuks van!!!